Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si procedura de comanda

Cum pot sa gasesc un anumit produs in magazinul online?

Pentru cautarea unui produs, va rugam sa folositi rubrica de cautare existenta in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile despre produsul cautat, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

Persoanele juridice pot plasa comenzi pe magazinul online.?

Desigur, 4LAN onoreaza si comenzi plasate de persoane juridice. In vederea receptionarii facturii fiscale cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. De asemenea, veti avea in contul dumneavoastra o rubrica de unde veti putea vizualiza oricand istoricul facturilor emise catre firma dumneavoastra.

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client, sau la mai multe adrese?

In astfel de situatii, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea introducerii de  informatii corespunzatoare adresei (adreselor) de livrare dorite. 

Beneficiez de garantie pentru produsele achizitionate online?

Desigur, toate produsele achizitionate de la 4LAN, beneficiaza de o garantie intre 3 luni si 24 de luni (sau mai mare). Pentru aceasta, veti primi atasat facturii dumneavoastra, un certificat de garantie, precum si un certificat de calitate si conformitate.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.